رژیم مافیایی آمریکا در بازی های سیاسی پشت اوکراین را خالی کرد - جزعشق خداهیچ پس انداز نکن....
دسته‌بندی نشده

رژیم مافیایی آمریکا در بازی های سیاسی پشت اوکراین را خالی کرد



جنگ راه‌حل بحران اوکراین و هیچ بحران دیگری نیست


تهران- ایرنا- وزیر امور خارجه کشورمان گفت: جنگ راه‌حل بحران اوکراین…


  • خطیب زاده: اخبار خوب زودرس جایگزین توافق خوب نمی‌شود

    قدرت نظامی اوکراین از بین رفته و متکی به ناتو شده است، غرب و آمریکا در معاملات و بازی‌های سیاسی پشت اوکراین را خالی کردند و هیچگاه هزینه‌ای برای تامین امنیت این کشور نخواهند داد.


    محمد رشیدی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، در خصوص نقش دولت مافیایی آمریکا در بحران اوکراین گفت:  رژیم مافیایی آمریکا با خوی استکباری خود به همه جهان لطمه وارد کرده است. تجاوز به افغانستان، عراق موجب شد که فضای منطقه خاورمیانه برای مدت‌ها نا امن شود. اگر مدافعان حرم در عراق و سوریه مجاهدت نمی‌کردند، امروز فضای منطقه غرق در آتش و درگیری بود.


    عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: رژیم مافیایی آمریکا به دنبال ایجاد اختلاف بین روسیه و کشورهای شوروی سابق است تا بدین وسیله بتواند نفوذ خود را در این منطقه افزایش دهد، این تمامیت‌خواهی موجب شده است که جنگ‌های جدید در جهان ایجاد شود.


    رشیدی رژیم مافیایی آمریکایی را عامل بی ثباتی و جنگ در جهان خواند و گفت: اگر این رژیم مافیایی دست از سر جهان بردارد، کشورها می‌توانند با صلح و همزیستی مسالمت‌آمیز اختلافات را کاهش دهند.


    وی علت این دخالت‌ها را منافع اقتصادی رژیم مافیایی آمریکا در جهان خواند و گفت: اوکراین از نظر  تولید نهاده‌های کشاورزی در دنیا کم نظیر است، آمریکا تلاش دارد تا از طریق اوکراین به مرزهای روسیه در نزدیک و ناتو را در این کشور مستقر کند تا بتواند به راحتی روسیه را تهدید نماید همین امر موجب واکنش روسیه و حمله به اکران شده است.


    نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با تاکید بر اینکه سیاست جمهوری اسلامی ایران مخالفت با جنگ در همه دنیاست اظهار داشت: اعمال نفوذ مافیای آمریکا در کشورها موجب جنگ و خونریزی است.


    رشیدی با بیان اینکه غرب به دنبال نفوذ و سلطه اقتصادی در اوکراین است گفت: آمریکا در اولین اقدام کشورهای قدرتمند را از قدرت نظامی تهی می‌کند.


    عضو هیات رئیسه مجلس گفت: رژیم مافیایی آمریکا تلاش داشت تا در قالب برجام موشکی، ایران را از قدرت نظامی و دفاعی تهی کند اما ایستادگی رهبر انقلاب اجازه ندادند که در قالب برجام قدرت نظامی جمهوری اسلامی کاهش یابد .


    وی تأکید کرد : قدرت نظامی اوکراین از بین رفته و متکی به ناتو شده است، غرب و آمریکا در معاملات و بازی‌های سیاسی و پشت اوکراین را خالی کردند و هیچگاه هزینه‌ای برای تامین امنیت این کشور نخواهند داد.


    وی حفظ تمامیت ارضی،حفظ اقتدار و توان نظامی را اولویت کشورها خواند و گفت: آمریکا توان دفاعی و نظامی اوکراین را با شعار ناتو از اوکراین دفاع خواهد کرد به شدت کاهش داد. 


    عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: آمریکا به راحتی پشت هم پیمانان خود را خالی می کند و منابع آنها را به یغما می‌برد.دوست هیچ‌کس از دوستی با آمریکا خیر ندیده است .


    رشیدی تاکید کرد: خوشحالم در کشوری زندگی می‌کنیم که علیرغم همه مشکلات و سختی‌ها از استقلال و امنیت برخوردار است جمهوری اسلامی با استقلال از تمامیت ارضی خود دفاع می کند.


  • Leave a Reply

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *