استاندار همدان مردم ایران از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی - جزعشق خداهیچ پس انداز نکن....
دسته‌بندی نشده

استاندار همدان مردم ایران از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی

همدان-ایرنا- استاندار همدان با اشاره به اینکه همبستگی مردم با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری ستودنی است، گفت: ملت فهیم و بابصیرت ایران اسلامی هیچگاه از پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، دست نخواهند کشید.


به گزارش ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز جمعه با حضور در آیین باشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهرستان بهار و در جمع مردم این دیار، افزود: ایام الله مبارک فجر انقلاب اسلامی یادآور روزهایی است که مردم از دست طاغوت و طاغوتیان نجات پیدا کرده و در مسیر رشد، توسعه و استقلال قرار گرفتند. 


وی خاطرنشان کرد: در طول ۴۳ سال گذشته، دشمنان نقشه‌ها و توطئه‌های فراوانی را علیه کشور به کار بستند تا مردم را از این مسیر منحرف و انقلاب اسلامی را دچار شکست کنند. 


استاندار همدان تصریح کرد: هرچه فشار و توطئه های دشمنان در این سال ها بیشتر شد، استحکام و مقاومت مردم ایران نیز بیش از پیش بیشتر و بهتر شد. 


قاسمی فرزاد گفت: صلابت و ایستادگی مردم ما در مقابل دشمنان نشان داد که به هیچ وجه از آرمان‌های اعتقادی ارزش‌های اسلامی و قرآنی دست نخواهند کشید. 


استاندار همدان: مردم ایران از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دست نخواهند کشید


وی اظهار داشت: مردم همانطور که با امام عظیم الشان(ره) پیمان بستند با مقام معظم رهبری نیز این پیمان را تجدید کردند. 


استاندار همدان افزود: حضور پرشور مردم شهرستان شهید پرور بهار که فرزندان زیادی را تقدیم این مکتب و انقلاب کردند در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن قابل تقدیر است.


به گزارش ایرنا، راهپیمایی خودرویی و موتوری بزرگداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم که به صورت خانوادگی و جمعی در جشن پیروزی انقلاب شرکت کرده اند همزمان با سراسر کشور در دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان نیز برگزار شد.


استاندار همدان: مردم ایران از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دست نخواهند کشید



به گزارش ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان صبح امروز پس از حضور در آیین بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن در شهر همدان، به شهرستان بهار شفر کرد و در راهپیمایی بزرگداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این شهر که با حضور گسترده مردم به صورت خانوادگی و جمعی برگزار شد نیز شرکت کرد.


Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *