استاندار همدان رسانه ها فرصت سفر رییس جمهور به این استان را - جزعشق خداهیچ پس انداز نکن....
دسته‌بندی نشده

استاندار همدان رسانه ها فرصت سفر رییس جمهور به این استان را

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: فضای رسانه‌ای استان باید فرصت سفر رییس جمهور و هیات دولت به همدان ره غنیمت بشمارند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز شنبه در دیدار با مدیر عامل و اعضا هیات مدیره خانه مطبوعات استان همدان افزود: همه افراد با هر سلیقه و نگاهی باید برای بهرمندی بالای استان از سفر ریاست جمهوری تلاش کنند.


وی اظهار داشت: مردم همدان قدردان نگاه ویژه دولت به این استان هستند و در روز سفر رییس جمهور به همدان این امر نمود می یابد.


استاندار همدان ادامه داد: اعداد و ارقام طرح‌های سفر رییس جمهور به استان همدان به شکل رسمی در شورای اداری استان به ریاستِ آیت الله رئیسی اعلام می شود.


قاسمی فرزاد افزود: ماه‌های گذشته تاکنون بودجه‌های ملی کم‌نظیری در راستای پروژه‌های کلان استان جذب و  تزریق شده است، همچنین جایگاه استان در زمینه طرح پروژه‌ها در سفر رییس جمهور به همدان ویژه است.


نماینده عالی دولت در استان همدان با بیان اینکه به عنوان مقام عالی دولت در استان به فضای رسانه‌ای همدان خوش‌بین هستم، اظهار داشت: با وجود تمامی تنگناها، خبرنگاران با مناعت طبع و شرافت وظایف خود را انجام می دهند. 


استاندار همدان از فعالان نشریات و رسانه‌ها خواست مودت، وحدت و انسجام بین ارکان نظام در این استان را انعکاس دهند و گفت: خبرنگاران، بهره‌مندی متناسب با زحمات و خدمات خود را تاکنون نداشته‌اند.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *