پرهیزکاری مرکز ملی فوتبال به پیشرفته ترین تجهیزات مجهز می شود - جزعشق خداهیچ پس انداز نکن....
دسته‌بندی نشده

پرهیزکاری مرکز ملی فوتبال به پیشرفته ترین تجهیزات مجهز می شود

تهران- ایرنا- دبیرکل فدراسیون فوتبال پس از بازدید از مرکز ملی فوتبال از تجهیز شدن این مرکز به پیشرفته‌ترین تجهیزات خبر داد.


به گزارش ایرنا، داود پرهیزکاری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال صبح امروز با حضور در مرکز ملی فوتبال از امکانات و تجهیزات این مرکز بازدید کرد. او پس از بازدید از مرکز ملی فوتبال گفت: قصد داریم تا مرکز ملی فوتبال ایران را به بهترین امکانات مجهز کرده تا تیم‌های ملی بتوانند با آرامش خاطر تمرینات خود را برگزار کرده و شاهد موفقیتشان باشیم از همین‌رو با بررسی و بازدید میدانی که از امکانات مرکز ملی داشتیم، نکات مختلفی را به هر یک از مسئولین بخش مربوطه اعلام کرده تا با رفع آن شاهد شرایط بهتر و مناسب‌تری از لحاظ زیر ساختی باشیم.


دبیرکل فدراسیون فوتبال ادامه داد: در واقع هدف ما این است تا بهترین شرایط را برای کلیه تیم‌های ملی و در رده‌های مختلف فراهم آوریم تا ملی پوشان غیور کشورمان عملکرد قابل قبولی را از خود به جای بگذارند. یکی از برنامه‌های مهم فدراسیون فوتبال پوشش و تجهیز مرکز ملی فوتبال به بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات بوده که این امر اتفاق افتاده و با رفع برخی موارد، سعی بر ایجاد روند بهتر برای زیر ساخت‌ها و تجهیزاتی که مدتهاست در شرایط راکد بوده‌اند، داریم.



وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما