تعمیرات دوره ای واحد شماره چهار بخار نیروگاه بندرعباس به پایان - جزعشق خداهیچ پس انداز نکن....
دسته‌بندی نشده

تعمیرات دوره ای واحد شماره چهار بخار نیروگاه بندرعباس به پایان

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل نیروگاه بندرعباس گفت: واحد شماره ۴ بخار این نیروگاه، پس از اتمام تعمیرات دوره‌ای به شبکه تولید برق پیوست.


داریوش محمودی امروز، ۲۶ فروردین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان با اشاره به تعمیرات واحد ۴ بخار نیروگاه بندرعباس گفت: ترمیم لوله‌های کلدریهیت بویلر، ترمیم لوله‌های هنگر اکونومایزر، تست و نشت یابی بویلر، تمیزکاری تانک روغن توربین، هیدروتست کندانسور، چت‌پرشر کندانسور، تست و نشت یابی کولرهای ژنراتور، رفع عیب از سنسور دور توربین، بررسی عملکرد سروموتور و تراتل والو توربین و کار بر روی موتور فیدپمپ در این مرحله از تعمیرات انجام شد.


وی ادامه داد: در بخش‌های دیگر نیز قلیاشویی و آب کشی هر دو لانگستروم، تعویض روغن گاید و تراست و گیربکس لانگستروم، تمیزکاری و شست‌وشوی لوله‌های کندانسور،جوشکاری مسیر بخار سوپرهیت، کار بر روی گیربکس لانگستروم شماره ۲، رفع نشتی از بدنه هیتر شماره ۳، رفع نشتی داخلی والوهای شماره ۲ و ۱۰ و ۱۳ روی هدر کندانسور، رفع نشتی از والو ۱و ۲ جو روی هدر کندانسور و بررسی منحنی گاورنر والوهای توربین و سرویس و بازدیدهای دوره‌ای و پرمیت‌های واحد طبق برنامه زمان‌بندی‌ به پایان رسید.


مدیرعامل نیروگاه بندرعباس یادآورشد: مدت‌زمان انجام این عملیات ۲۰ روز بود، که پس از به مدار آمدن این واحد، ۲۶۰ مگاوات‌ساعت انرژی به شبکه سراسری افزوده شد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم دستگاه تصفیه آب
بیشتر بخوانیمروش‌های انتخاب و خرید نهال‌های سالم برای باغبانی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *