دستگاه های اجرایی لرستان موظفند از امکانات خود برای ترویج جوانی

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با اشاره به اینکه جوانی جمعیت می‌تواند در نشاط و پیشرفت کشور اثر مستقیم داشته باشد، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند امکانات خود را برای ترویج جوانی جمعیت استفاده کنند.


فرهاد زیویار شامگاه پنج‌شنبه با حضور در منزل سه‌قلوهای تازه متولدشده لرستانی، با والدین آنها گفت‌وگو و بر لزوم حمایت مادی و معنوی از این خانواده تاکید کرد.


استاندار لرستان بیان اینکه جوانی جمعیت می‌تواند در نشاط و پیشرفت کشور اثر مستقیم داشته باشد، تاکید کرد: همه ما در حوزه ترویج جوانی جمعیت، مسئول هستیم و دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند در این راه از همه امکانات خود استفاده کنند.


وی افزود: حمایت از خانواده‌های سه فرزند و بیشتر از برنامه‌های جدی در بخش جوانی جمعیت و مورد تاکید رئیس محترم جمهور است و از این‌رو دستگاه‌ها باید به وظایف خود در این حوزه عمل کنند.


نماینده عالی دولت در لرستان با اشاره به مسئله تهدید جمعیتی در استان افزود: در موضوع خانواده و تحکیم این نهاد مقدس، جمعیت مولد و رشد فرزندآوری همه باید همکاری کنند.


استاندار لرستان با اشاره به اینکه در قبال این نوزادان سه قلو و سایر نوزادان متولد شده لرستان مسئول هستیم، افزود: باید در رفع نیازهای آنها احساس مسئولیت کنیم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *