ضرورت تقویت نهضت مطالبه گری عمومی برای تحقق فضای رسانه ای سالم

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر ضرورت تقویت نهضت مطالبه‌گری عمومی برای تحقق فضای رسانه‌ای سالم در استان تاکید کرد.


اعظم روانشاد امروز ۲۱ آبان ماه در آئین اختتامیه دهمین جشنواره مطبوعات استان که در محل سالن شهیدآوینی اداره کل ارشاد لرستان برگزار شد، با اشاره به حضور اصحاب رسانه و مسئولان و دست اندرکاران این حوزه اظهار کرد: خبرنگاران، سربازان عرصه جنگ نرم هستند و نقش خبرنگاران و فعالان رسانه در این حوزه بر کسی پوشیده نیست.


وی با اشاره به اینکه در دو حوزه داخلی و جبهه جنگ نرم نیاز به بیان مطالبی است، خاطرنشان کرد: نخست اینکه نقش رسانه در هدایت و روشنگری افکار عمومی و تحقق تمدن نوین اسلامی، بر کسی پوشیده نیست و دوم در حوزه جنگ نرم است که دشمنان تا دندان مسلح با ابرغول‌های رسانه‌ای خود به ویرانی فرهنگ ایرانی اسلامی آمده‌اند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: با عنایت به اینکه حوزه فعالیت غالب رسانه‌های حاضر در جلسه، لرستان و زاگرس میانی‌ست، بایسته است که بگویم ما مردمان لرستان پیش از آنکه اهالی فرهنگ و مدیران دولتی باشیم، مردم لرستان دردمندیم.


وی ادامه داد: مطالبه من از خانواده رسانه این است که علاوه بر همراهی مدیران دولت مردمی و انعکاس عملکرد آنها با زبان‌های گویا، رسا و قلم‌های متفاوت، از درد کوچه بنویسید، زبان حال مردم باشید و مطالبات آنها را با طرح تحلیل درست و سازنده و ارائه راهکارهای عملیاتی با توجه به ظرفیت‌ها و اعتبارات موجود مطرح کنید.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان تصریح کرد: در جبهه جنگ نرم و در اقتدا به بانوی تبلیغ و تبیین، حضرت زینب سلام الله علیها، برای جهاد تبیین از طریق ارائه اطلاعات صحیح و دقیق، تحلیل شرایط روز جامعه و تقویت نهضت مطالبه گری عمومی برای تحقق فضای رسانه‌ای سالم و ایمن بیش از گذشته همت کنید، چرا که این همت در عصر رسانه یک ضرورت است.


روانشاد بیان کرد: در حال حاضر در بحبوحه‌ای زندگی می‌کنیم که ایران در مقابل ابرقدرت‌های جهان ایستاده است و آنان از تمامی ظرفیت‌های خود برای از پا درآوردن ایران فروگذار نیستند.


وی با بیان اینکه هجمه آنها پیش و بیش از اقتصاد، در عرصه فرهنگ است و ابزار و سلاح کارای این جبهه قطع به یقین رسانه است، پس رسانه ما صف بندی و سنگر ماست در مقابل ابرغول های رسانه ای، در مقابل هیمنه هجمه ها با تمامی تمهیدات و سیاست هایی که در تیتر زنی و زوم کردن در جزئیات و در بولد کردن مسائل به کار گرفته است، افزود: هر کدام از رسانه‌های لرستان سنگری هستید در جبهه فرهنگ و تأثیرگذاری هر کدام‌تان در این جبهه، نقش بسزایی در خنثی سازی توطئه دشمنان دارد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *