۲ میلیون نفر در مدارس غیر دولتی کشور تحصیل می کنند - جزعشق خداهیچ پس انداز نکن....
دسته‌بندی نشده

۲ میلیون نفر در مدارس غیر دولتی کشور تحصیل می کنند

ارومیه – ایرنا – معاون وزیر و رییس مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکتهای مردمی  وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۲۴۰ هزار فرهنگی در مدارس غیردولتی مشغول فعالیت هستند، گفت: ۲ میلیون نفر در این مدارس تحصیل می کنند.


احمد محمودزاده روز چهارشنبه در گردهمایی انتخابات شورای هماهنگی کشوری موسسان مراکز آموزشی و پرورش غیر دولتی در ارومیه افزود: با توجه به جمعیت دانش اموزان در حال تحصیل در این مراکز توانمند سازی نیروی انسانی در مدارس غیر دولتی در قالب انعقاد تفاهم نامه ای با دانشگاه فرهنگیان انجام می شود.


وی اضافه کرد: تحقق اهداف سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و تربیت دانش آموزان در این چهارچوب نیز در دستور کار وزارت آموزش وپرورش است.


معاون وزیر و رییس مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی از سند تحول بنیادین به عنوان نسخه شفابخش آموزش و پرورش یاد کرد و افزود: تربیت نیروی  انسانی متعهد به آرمان‌های نظام اسلامی و متخصص به عنوان زیربنای توسعه و تحول آفرینی محسوب می شود.


محمود زاده ادامه داد: در همه اسناد بالادستی نیروی انسانی باارزش ترین سرمایه کشور است و اگر قرار است تحولی اتفاق بیافتد، نیروی انسانی به عنوان مهمترین بخشی که می‌تواند ایفای نقش کند، مطرح است.
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز وظیفه سنگینی برعهده آموزش و پرورش در زمینه انتقال ارزشهای انقلاب اسلامی و ایثارگری شهدا به ویژه رشادت‌های فاتحان خرمشهر است.
وی بیان کرد: آموزش و پرورش در این ماموریت نقش مهم، پیچیده و ارزشی دارد تا بتواند در این راستا و برای نسل آینده گام‌های مهمی بردارد و در الگوسازی و انتقال مفاهیم موفق تر عمل کنند. 
محمود زاده ادامه داد: این رشادت‌ها باید به طرق مختلف با آموزش‌های رسمی و غیر رسمی و آموزشهای چهره به چهره به نسل آینده منتقل شود.
وی ادامه داد: در این نهاد دانش آموزان ۱۲ سال در اختیار معلمان ما هستند و نباید نگاه سودآوری به این موضوع در کوتاه مدت داشت.
 



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *