پورعلی گنجی قوی تر از قبل به تیم ملی بر می گردم - جزعشق خداهیچ پس انداز نکن....
دسته‌بندی نشده

پورعلی گنجی قوی تر از قبل به تیم ملی بر می گردم

تهران- ایرنا- مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: قول می‌دهم قوی‌تر از قبل به تیم ملی بازگردم و بتوانم در گوشه‌ای از اتفاقات خوب سهیم باشم و دل مردم را شاد کنم. 


به گزارش ایرنا، مرتضی پورعلی گنجی در گفت و گویی اظهار داشت: امیدوارم سریع تر برگردم و به تیم ملی کمک کنم. مصدومیتم خوب است و می توانم تا دو ماه دیگر کامل بازی کنم. در این ۵ ماه شرایط خوبی داشتم. وقتی به تیم شنزن چین پیوستم، خیلی برای خانوادم ناراحت بودم و مادرم با این قضیه کنار نیامد اما حضورم در چین را به فال نیک می گیرم. خیلی خوب دارم خودم را آماده می کنم تا ۸ سال آینده به تیم ملی کمک کنم.


وی افزود: در لیگ چین ۵ بازی انجام داده بودیم. برای تیم ملی برگشتم و یک روز قرنطینه بودم. تب و لرز شدید داشتم و بخاطر فشار باشگاه و بازی تیم ملی در دیدار مقدماتی جام جهانی سریع زانوی من چرخید و مجروح شدم.


ملی پوش فوتبال کشورمان عنوان کرد: با آن شرایطی که در لیگ چین داشتم، اگر دو  یا سه هفته استراحت می کردم، شرایطم بهتر می شد اما وضعیت دست به دست هم داد تا مصدوم شوم. پنج اردوی تیم ملی را به خاطر قرنطینه در چین از دست دادم و شرایط خوبی برای من نبود.


وی افزود: در اوج کرونا من در چین بودم و ریسک بزرگی کردم و دوست داشتم تا جابجایی داشته باشم و حس کردم در قطر آنگونه که باید آموزش نمی بینم.  روزهای قرنطینه در چین دشوار بود و هر روز تست کرونا می دادم و شرایط خوب نبود ولی دیگر قرارداد امضا کرده بودم و نمی توانستم کاری انجام دهم اما پشیمان هم نیستم. بهترین تصمیم زندگی را گرفتم و راه موفقیتم باز شد.


پورعلی گنجی در مورد همکاری خود با ژاوی گفت: ژاوی را همه می شناسند و اگر مسی و رونالدو نبودند، می توانست بهترین بازیکن جهان شود. فروتنی و محبت را نسبت به تمامی آدم ها را از وی یاد گرفتم. همیشه سعی کردم احترام دیگران را حفظ کنم.  نه تنها از نظر فنی چیزهای زیادی از او یاد گرفتم بلکه از نظر شخصیتی هم نکات مثبت خوبی از او آموختم. یکی از افتخاراتم این بود که با ژاوی بازی کردم. 


ملی پوش فوتبال یادآور شد: نکته مهم تیم ملی در دهه های گذشته و الان جنگندگی و با تعصب بودن بازیکنان است. با تمام احترام به ویلموتس، در آن زمان مدیریت خوبی در تیم نبود و تیم رها شده بود. همه این مشکلات ناشی از سرمربی و مساله عدم پرداخت مطالبات او بود. وی برای شرایط مالی خود می جنگید و سر تمرین نمی آمد.


وی تاکید کرد: او وقتی پول خود را گرفت به تمرین آمد و گفت همه چیز را فراموش کنیم و به سراغ بازی با عراق برویم. وی با تیم هماهنگ نبود و کلا کادرفنی به فکر خود بودند و همه رها شده بودند اما با آمدن اسکوچیچ تیم جمع شد. بازیکنان برای سرمربی، مربی و کشورمان مایه کذاشتند و تیم نتایج لازم را کسب کرد و الان شرایط تیم ملی خوب شده است.


وی در خصوص عملکرد عابدزاده در دو بازی که به میدان رفته است، خاطرنشان کرد: امیر عابدزاده خیلی ذهنیت مثبتی دارد.  هم کتاب می خواند و می نویسد و تمرینات خوبی دارد و در کنار او گلرهای خوبی داریم. امیدوارم همه در باشگاه ها بهترین باشند. 


پورعلی گنجی یادآور شد: ما می توانیم با مدیریت و استعدادهایی که هست بالا برویم. مهدی طارمی خیلی جاها دل مردم را شاد کرد و گل صعود را زد. به یاد دارم دیدار برابر پرتغال را باختیم و تمام سختی ها به ذهنمان آمد و داشتم اشک می ریختم و بعد دیدم یک نفر به انگلیسی گفت که ناامید نشو. دیدم صدایش آشناست و سرم را بلند کرد و دیدم پپه است.  وی الگو برای ماست و سریع او را بغل کردم. خیلی داستان جالبی بود. 


وی اضافه کرد: ژاوی به من گفتم به تمرین بارسلونا برویم اما گفتم یک رئالی سرسختم و امکان ندارد سر تمرین بارسلونا بروم.


ملی پوش گفت: طرفدار یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس هستم و وقتی بازگردم به یکی از این باشگاه ها می روم. خانواده ام خیلی استقلالی هستند اما نمی گویم از کدام تیم خوشم می آید. 


Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *