همایش حکمرانی مردمی در گفتمان عدالت و جمهوریت فردا برگزار می شود - جزعشق خداهیچ پس انداز نکن....
دسته‌بندی نشده

همایش حکمرانی مردمی در گفتمان عدالت و جمهوریت فردا برگزار می شود

تهران- ایرنا- معاون مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری اعلام کرد: همایش «حکمرانی مردمی در گفتمان عدالت و جمهوریت»، فردا در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، «سیدجواد سادات‌ فریزنی» گفت: این همایش یک‌روزه با همکاری مشترک مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و دانشگاه تهران و با حضور جمعی از وزرای دولت سیزدهم، نخبگان، استادان و صاحب‌نظران دانشگاهی برگزار می‌شود و محمدصادق خیاطیان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک در آیین افتتاحیه همایش به تبیین گفتمان دولت مردمی می‌پردازد.


وی ادامه داد: این همایش درباره «حکمرانی مردمی در اقتصاد» و «تبیین گفتمان دولت» است که در کارگاه «حکمرانی مردمی در اقتصاد» سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به سؤالات دبیر و مهمانان پاسخ می‌دهد و در کارگاه «تبیین گفتمان دولت» نیز برخی وزرای سیاسی و فرهنگی دولت سیزدهم به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.


معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت که رئیس‌ جمهور تأکید ویژه‌ای برای حضور وزرا در دانشگاه‌ها دارد و از همین‌رو برخی وزرا و اعضای کابینه به‌منظور قرارگیری در معرض نقد و نظر نخبگانی دانشگاهیان در این همایش حضور می‌یابند و ضمن تشریح عملکرد یک‌ساله خود، هدف‌گذاری‌هایی را که در سال دوم دولت مردمی مدنظر دارند، تبیین خواهند کرد.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *