ظرفیت پارکینگ بزرگ اربعین مهران تکمیل شده است - جزعشق خداهیچ پس انداز نکن....
دسته‌بندی نشده

ظرفیت پارکینگ بزرگ اربعین مهران تکمیل شده است

ایلام – ایرنا – فرماندار مهران گفت: ظرفیت ۴۵ تا ۵۰ هزار پذیرش خودرویی پارکینگ بزرگ اربعین به طور کامل تکمیل شده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، علی عباس شفیعی روز شنبه در جمع خبرنگاران مستقر در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: باتوجه به اینکه پارکینگ بزرگ اربعین به طور کامل پر شده است، در حال ایجاد پارکینگ های جدید برای پذیرش و استقرار خودروهای شخصی زائران هستیم.


وی افزود: همزمان با موج رفت زائران به سمت عراق، موج بازگشت زائران نیز توامان در حال انجام است و طبق آمار دیروز ۷۰ هزار نفر زائر و بامداد امروز هم ۳۱ هزار نفر از این مرز به کشور بازگشته اند و ۶۰ هزار نفر نیز از مهران وارد عراق شده اند.


فرماندار مهران ادامه داد: خروج زائران با توجه به اینکه ظرفیت زیرساخت های عراق با کشورمان قابل قیاس نیست، طی روزهای گذشته در جریان خروج زائران به آن سوی مرز تعلل و اختلال پیش آمد که این موضوع باعث شلوغی و ازدحام مرز مهران و ایجاد چشمه های انسانی در پایانه مرزی مهران و نقطه صفر در حدفاصل گیت مرزهای مهران و زرباطیه شد.

شفیعی تاکید کرد: برای کنترل این موضوع بنا بر دستور مسوولان ستاد اربعین، زائران پیش از رسیدن به مهران در شهرستان‌های سرابله، ایلام، ایوان، ملکشاهی متوقف و بصورت موقت اسکان داده شدند تا از فشار جمعیت در مرز مهران کاشته شود.

وی یادآور شد: هرچند تا حدودی مسیر جاده ایلام به سمت مهران ترافیک شدید دارد و تردد به کندی انجام می‌شود، اما امروز با توجه به مدیریت حرکت زائران، تردد در مسیرهای منتهی به مهران نسبت به روزهای قبل روان تر است.

فرماندار مهران اضافه کرد: نیازمندی‌های آن سوی مرز در کشور عراق به ویژه در خصوص آب و یخ بنا به دستور استاندار تأمین شده و در صورتی که مسیر باز باشد برای رساندن آذوقه و امکانات به آن سوی مرز از طریق مرز مهران هیچ مشکلی وجود ندارد.
 


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما