اعطای گواهینامه درجه یک هنری به استاد ابوالفضل رازانی - جزعشق خداهیچ پس انداز نکن....
دسته‌بندی نشده

اعطای گواهینامه درجه یک هنری به استاد ابوالفضل رازانی

تهران- ایرنا- مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گواهینامه درجه یک هنری را به ابوالفضل رازانی نظام العلمائی هنرمند پیشکسوت در رشته «کارگردانی پویانمایی» اعطا کرد.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پوراحمدی روز شنبه -۱۹ شهریورماه- در دیدار با ابوالفضل رازانی نظام العلمائی هنرمند پیشکسوت در رشته «کارگردانی پویانمایی» گفت: مایه افتخار است که گواهینامه درجه یک هنری را به نمایندگی از محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پاس قدردانی از چند دهه زحمات و خدمات شما به فرهنگ و هنر این سرزمین به شما تقدیم کنیم.


وی با اشاره به سابقه کاری و آموزشی استاد رازانی اظهار داشت: ایشان از پیشکسوتان صاحب سبک این حوزه هستند و با تلاشی که در عرصه‌آموزش جوانان داشتند، توانستند هنرمندان بسیاری را در رشته انیمیشن معرفی کنند که قابل تقدیر است.


رازانی در این دیدار با تعریف خاطراتی از سال‌ها فعالیت خود گفت: عرصه هنر مقدس است و من در درجه نخست تلاش کردم با آموزش فرزندانم آنها نیز در مسیر هنر گام بردارند.‌ تک تک جوانان این سرزمین مانند فرزندان من هستند و تا زنده هستم برای آموزش آنها در حد توان تلاش خواهم کرد.


ابوالفضل رازانی نظام العلمایی متولد سال ۱۳۲۶ در شهر بروجرد، انیماتور و مدرس دانشگاه است. وی کار خود را از سال ۱۳۴۸ با ساخت مجموعه شش قسمتی ماه پیشونی در قالب پویانمایی عروسکی به سفارش تلویزیون آغاز کرد و از سال ۱۳۵۰ تاکنون آثار بسیاری را کارگردانی کرده است. از دیگر فعالیت های او می توان به ساخت یک مجموعه دوازده قسمتی با نام ماجراهای کار و اندیشه اشاره کرد.


او از جشنواره‌های مختلف داخلی و بین‌المللی جوایزی دریافت کرده‌است.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما